Latest topics
» www.uskupi.ba
2011-04-09, 16:24 by Gost

» Status bolonjaca nakon završenog studija
2011-02-20, 20:46 by Emy

» Nova web stranica Udruzenja DDK Bihac
2010-12-15, 11:21 by ismet222

» Čestitka za rođendan !
2010-09-24, 00:26 by admin

Sretan rođendan forume !

2010-09-03, 01:28 by admin

Dragi naši članovi i posjetioci danas naš forum slavi 1.rođendan.Tačno prije godinu dana pokrenuli smo ovaj Forum Ekonomskog fakulteta Bihać kako bih pružili i razmjenili informacije te olakšali našim studentima prikupljanje informacija vezanih za njihovo školovanje.Forum je opstao i dalje je u funkciji zahvaljujući našim vjernim članovima.Zato Vam u ime Administracije foruma želim …

[ Full reading ]

Komentari: 0

Obavijest vezana za prenos predmeta i Master studij

2010-08-23, 15:19 by admin

Poštovani članovi i posjetioci foruma obavještavamo Vas slijedeće:

Studenti upisani u 2008 godini u narednu godinu mogu da prenesu dva nastavna predmeta dok studenti upisani u 2009 godini mogu da prenesu samo jedan nastavni predmet.

Obavještavamo kandidate za Master studij da će za isti u toku Septembra mjeseca biti raspisan konkurs.

Puno uspjeha u nastavnoj godini 2010/2011 želi Vam …

[ Full reading ]

Komentari: 1

U prvu godinu upisano skoro 1.000 studenata

2010-08-04, 20:15 by admin

U prvu godinu studija u akademskoj 2010/2011. godini planom upisa studenata Univerziteta u Bihaću predviđeno je da se upiše njih 1920. Prvi upisni rok je okončan i do sada je upisano 977 studenata, odnosno 51 posto.

Sudeći prema ovim podacima, na većini fakulteta ostalo je dovoljno mjesta za one koji će se prijaviti u drugom upisnom roku koji će biti održan krajem ovog ili početkom …

[ Full reading ]

Komentari: 0

Informativni časopis STUDENT Br.78-79

2010-07-08, 21:27 by admin



Komentari: 0

Zasjedao Senat Univerziteta

2010-07-05, 21:35 by admin



Na svojoj 12. redovnoj sjednici Senat Univerziteta u Bihaću pod predsjedavanjem predsjednika, prof. dr. Refika Šahinovića,je razmatrao nekoliko značajnih cjelina akademskih pitanja iz svoje nadležnosti.

Najznačajniji akt o kome se raspravljalo i koji je nakon usvajanja upućen u daljnju proceduru može u značajnoj mjeri olakšati …

[ Full reading ]

Komentari: 1

Emisija Time out dana 27.06.2010 RTV USK

2010-06-27, 19:44 by admin

Dana 27.06.2010 godine u emisiji za mlade TIME OUT RTV USK sa početkom u 20h gost emisije Dekan Ekonomskog fakulteta Bihać Gosp.Prof.Dr.Cariša Bešić.Emisija je otvorenog tipa te svoja pitanja možete uputiti direktno putem telefona.

Hvala

Administrator


Komentari: 3

Vodič za upis 2010/2011 Ekonomski fakultet Bihać

2010-06-07, 15:10 by admin

Svoju brošuru "Vodič za upis 2010/2011"možete pronaći već danas u studentskoj službi ovog fakulteta.





[ Full reading ]

Komentari: 5

Obavijest administracije portala

2010-06-10, 15:22 by admin

Dana 10.06.2010 godine došlo je do ozbiljnih kršenja pravila foruma kao i vređanje administracije portala i Dekana Ekonomskog fakulteta Bihać od strane člana koji se u dva navrata prijavljivao na naš forum i ostavljao komentare u dva posta sa različitih e-mailova i korisničkih imena.Obaviještavamo naše drage članove zbog ozbiljnosti situacije i postova koje je ovaj član ostavio bili …

[ Full reading ]

Komentari: 4

Neka nova vremena na Ekonomskom fakultetu Bihać

2010-06-07, 14:20 by admin


Ovako je danas izgledalo na Ekonomskom fakultetu Bihać.Gužve ispred studentske službe su prošlost i ako su u toku prijave Junsko-Julskih ispitnih rokova.Elektronsko poslovanje putem interneta kojeg je ovaj fakultet na čelu sa novim Dekanom Gosp.Prof.Dr.Carišom Bešićem uveo kao prvi na Univerzitetu Bihać u mnogome je olakšao …

[ Full reading ]

Komentari: 0

ISPITNI ROKOVI JUNI-JULI 2010 godina

2010-06-03, 22:39 by admin

Obaviještavamo sve studente Ekonomskog fakulteta Bihać da su na našoj službenoj stranici STUDOMAT postavljeni novi ispitni rokovi za Juni i Juli 2010 godine.Službenu stranicu STUDOMAT imate i na našem forumu gdje Vam je olakšano korištenje iste a takođe ima i uputstvo za korištenje studomata.

U ime Administracije foruma želimo mnogo sreće svim studentima na predstojećim ispitima !



[ Full reading ]

Komentari: 3

ONLINE

Formula 1 2010

Vidi prethodnu temu Vidi sljedeću temu Go down

default Formula 1 2010

Komentar by juventus 0244 on 2010-03-14, 20:35

Ovu temu sam odlučio otvoriti, zbog toga sto je počela nova sezona F1 pa ovdje mozemo pisati o bolidima, ekipama, vozačima, utrkama itd....

_________________
1992-1995 nikad zaboraviti...
avatar
juventus 0244
MODERATOR
MODERATOR

Birthday : 1990-08-14
Broj postova : 436
Join date : 2009-10-01
Age : 27

Vidi profil korisnika

Na vrh Go down

default Re: Formula 1 2010

Komentar by juventus 0244 on 2010-03-14, 20:43



Formula 1, skraćeno F1 se smatra najvišim rangom jednosjeda u utrkama motornih vozila. Temelji se na serijama utrka koje se održavaju na umjetno sagrađenim stazama (pistama) baš za tu svrhu ili na zatvorenim gradskim ulicama. Svake godine rezultati utrka određuju dvije ljestvice pobjednika, ljestvicu najboljih vozača i ljestvicu najboljih konstruktora.

Europa je Formulin tradicionalan centar i ostaje njeno vodeće tržište, iako se Velike nagrade održavaju širom svijeta, i neprestano se njihov broj povećava. Kao najskuplji sport na svijetu, ekonomski utjecaj Formule je također značajan tako da se mogu primjetiti njena politička i financijska prevrtanja. Posljednjih godina je poznatija po glamuru.

Sam sport je reguliran od strane Međunarodne automobilističke federacije FIA i općenito je pod pokroviteljstvom Bernieja Ecclestonea kroz mnoštvo korporacijskih tijela.

Formula 1 ima svoje korijene još u motornim utrkama na europskom tlu 1920. i 1930. Brojne Grand Prix organizacije su iznijele pravila za Svjetsko prvenstvo još prije drugog svjetskog rata, ali zbog malog broja utrka za vrijeme rata Svjetsko prvenstvo vozača nije regulirano sve do 1947., a inaguracijska sezona bila je 1950. Prvenstvo za konstruktore uslijedilo je 1958.

Njen sportski naziv, Formula 1, označava onog sudionika utrke koji je najbrži i ima najviše natjecateljskog duha.

Kratka historija Formule 1

Inauguracijsko prvenstvo Formule 1 je prvi osvojio talijan Giuseppe Farina u svojoj Alfi 1950., za dlaku pobjedivši svog argentinskog momčadskog vozača Juan Manuel Fangia. Ipak je Fangio osvojio naslov 1951. i još četiri sljedeća u narednih 6 godina dok mu nije dvostruki svjetski prvak Alberto Ascari poremetio planove vozeći za Ferrari. Iako se britanac Stirling Moss redovito natjecao nikad nije uspio osvojiti Svjetsko prvenstvo. Fangio je ostao poznat po tome što je dominirao Formulom 1 čitavo desetljeće i dandanas se smatra vicemajstorom Formule 1.


Juan Manuel Fangia vozi Alfa-Romeo-159 prema naslovu prvaka 1951

Prvi Britanac koji je osvojio Svjetsko Prvenstvo je bio Mike Hawthorn, donijevši Ferrariju naslov 1958. Međutim kada je Colin Chapman ušao u F1 kao dizajner šasija i kasnije osnivač Lotusovih automobila Velika Britanija je zadominirala Formulom 1 cijelo desetljeće. Pored Jima Clarka, Jackieja Stewarta, Jacka Brabhama, Grahama Hilla i Dennyja Hulmea, britanski timovi i njihovi vozači su osvojili 12 svjetskih prvenstava od 1962. do 1973.
Stirling Moss na stazi Nürburgring 1961.

1962. je uvedeno novo vozilo s aluminijskom šasijom nazvanom monokok umjesto tradicionalne tubularne šasije. 1968. Lotus je stavio reklamna slova Imperial Tobacca na vozilo i tako uveo sponzorstvo u taj sport.

Aerodinamika je polako dobila važnost u dizajniranju vozila s pojavom aerofoila u kasnim Formula 1 - sezona 1960.1960. Kasnih sedamdesetih Lotus je uveo zemljani efekt aerodinamike koji je bolidima osigurao ogroman downforce i uvelike povećao brzinu na zavojima.


Stirling Moss na stazi Nürburgring 1961.

Stvaranje Međunarodne federacije sportskih automobila 1979. je uzrokavalo niz trzavica između FISE i FOCE u kojima su se FISA i njen predsjednik Jean Marie Balestre neprestano sukobljavali s udrugom konstruktora Formule 1 oko televizijskih zarada i tehničkih pravila.

FIA je stavila zabranu na zemljani efekt aerodinamike u sezoni Formule 1 1983. Do tada su već turbonabijeni motori, koje je Renault uveo 1977., proizvodili 700 ks (520 kW) i tako postali neizostavni dio natjecanja. Kasnije, točnije 1987., turbo bolidi Formule 1 su proizvodili 1000 ks u utrci. Ti automobili su bili i ostali najsnažniji trkaći automobili ikad napravljeni. Da bi smanjila energiju motora i brzinu, FIA je ograničila kapacitet rezervoara goriva 1984. i smanjila brzine bolida 1988. prije zabrane turbonabijenih motora 1989.

U ranim devedesetima momčadi su uveli pomoćnog elektronskog vozača za upravljanje snagom motora, kontrolu protiv proklizavanja i poluautomatski mjenjač. Neke su posuđene od suvremenih cestovnih vozila. Neke kao aktivni ovjes je prvenstveno napravljen za stazu a kasnije su se probile na tržište osobnih automobila. FIA je zbog pritužbi da je tehnologija određivala rezultat utrka više nego vozačeva vještina zabranila 1994. mnogo takvih pomoćnih sredstava. Ipak mnogi promatrači su smatrali da je zabrana takvih pomoći vozačima zapravo bila zabrana zato jer FIA nije imala neku tehnologiju koja bi eliminirala takve stvari u utrci.

Timovi su potpisali drugi dogovor o slaganju (Concorde Agreement), 1992. i treći 1997. koji je istekao krajem 2007.

Moderne Formule 1

Ranim 2000. dominirao je Michael Schumacher i uskrsli Ferrari. Početkom 21. st. oboreno je nekoliko Formulinih rekorda. 2001. Schumacher je postavio novi rekord u najvećem broju osvojenih Velikih nagrada, dok je raniji nosilac tog rekorda bio Alain Prost sa 51 osvojenom Velikom nagradom. 2002. Schumacher je postavio također novi rekord tako da je osvojio Svjetsko prvenstvo vozača najranije u sezoni osvojivši Veliku nagradu Francuske u srpnju te godine. 2003. Schumacher je osvojio svoj 6 naslov svjetskog prvaka pobijedivši tako prijašnjeg nosioca rekorda Juan Manuel Fangia koji je osvojio 5 naslova. Schumacher i Ferrari nisu bili jedini rušioci rekorda u tom periodu. 2003. Fernando Alonso je postao najmlađi osvajač prvog startnog mjesta u utrci kvalificirajući se na Velikoj nagradi Malezije 2003. Kasnije te godine postao je najmlađi pobjednik Velike nagrade ikad kada je pobijedio na Velikoj nagradi Mađarske. Unatoč Ferrarijevoj dominaciji Kimi Räikkönen je imao teoretske šanse uzeti prvenstvo 2003. prije kraja sezone na Velikoj nagradi Japana. Juan Pablo Montoya je isto bio blizu 2003. godine. Od 2005.,od Velike nagrade Italije,Schumacher više nema teoretske šanse obraniti svoj naslov od Fernanda Alonsa i Kimi Räikkönena.

Neke od pomoći vozačima su se vratile i omogućile da izbjegnu FIA restrikcije. U međuvremenu napravljeno je nekoliko promjena u pravilima u pokušaju da se poveća atrakcija na stazi i da se smanje troškovi. Štoviše način kvalifikacija se nekoliko puta promijenio od 2003. Još jedno novo pravilo je natjeralo vozače da počnu utrku s istom količinom goriva koju su imali tijekom treninga, uvodeći novi taktički element u strategiju svakog tima. Novo pravilo je naglašavalo da svaki motor mora izdržati dva vikenda utrka (dvije Velike nagrade). A vozač koji je morao zamijeniti motor tijekom kvalifikacije morao je startati sa zadnje startne pozicije. Također vozačima nije bilo dopuštenio mijenjati gume tijekom utrke osim ako su gume bile opasno istrošene.
Kimi Raikkonen slavi naslov prvaka u sezoni 2008.

Prvih nekoliko godina 21. st. u Formuli 1 bilo je nekoliko kontroverznih skandala. Na Velikoj nagradi Austrije Rubens Barrichello,Schumacher-ov momčadski kolega u Ferrari-ju koji je vodio utrku po naredbi iz boksa morao ga je propustiti. Nakon Ferrari-jevog skandala FIA je kaznila Ferrari i zabranila ostalim momčadima takvo miješanje u utrku.

2005. na Velikoj nagradi SAD izašlo je samo tri od 10 momčadi na stazu kada se ispostavilo da su Michelin gume preopasne za utrke.

Sezone 2007. svjetski prvak postao je Kimi Raikkonen svojom 15.-om pobjedom na stazi Interlagos u Brazilu.Bilo je to veliko iznenađenje,jer je Finac prije zadnje utrke imao 100 bodova, 4 manje od Fernanda Alonsa i čak 7 bodova manje od Lewisa Hamiltona.Hamilton je imao veliki problem koji ga je koštao naslova svjetskog prvaka,naime izgubio je 45 sekundi.Hamilton je na kraju završio na 7. poziciji.Fernando Alonso nije uspio pratiti vodeću dvojicu u utrci,Felipea Massu i Kimija Raikkonena te je završio na 3.mjestu.Kimi Raikkonen kroz box prestiže Brazilca Massu i izbija na vodeću poziciju.Na kraju se sve poklopilo pa je Kimi postao novi svjetski prvak Formule 1.

Ranih 2000-ih Bernie Ecclestone i njegova organizacija FOA je napravila brojne trademarke, službeni logo i službene internet stranice sporta u pokušaju da mu da korporacijski identitet. Bernie je eksperimentirao s pay per view televizijom (Bernievision) koja je omogućavala fanovima da kupe i gledaju cijelu sezonu F1 ali nakon malog zanimanja 2002. je ukinuta.

Utrka i strategija

Svaki vikend Velike nagrade počinje u petak s dva slobodna treninga, a nastavlja se u subotu s još jednim slobodnim treningom. Nakon slobodnih treninga nastavljaju se kvalifikacije za nedjeljnu utrku. Kvalifikacije se održavaju po pravilu leteći krug. Vozač u bolidu izlazi na praznu stazu, prvi krug je za zagrijavanje a kad krene u drugi krug počinje mu se mjeriti vrijeme. Vrijeme koje je postigao na kraju kruga određuje njegovo mjesto u startnom poretku na nedjeljnjoj utrci. Najbrži je prvi u startnom poretku a najsporiji zadnji.

Kvalifikacije

Prvi krug kvalifikacija (Q1) počinje u 14 sati i voze ga svi vozači. Traje 20 minuta. Nekoliko najsporijih su na kraju Q1 eliminirani i više ne voze kvalifikacije za ovu utrku. Drugi krug kvalifikacija (Q2) počinje u 14 sati i 28 minuta te ga voze najbržih vozači iz Q1. Traje 15 minuta. Ispadaju najsporiji vozači sve do 10. mjesta . Treći krug kvalifikacija (Q3) počinje u 14 sati i 50 minuta te ga vozi 10 najbržih vozača iz Q2. Nakon Q3 se gorivo ne smije dolijevati u bolid. Desetorica najbržih kreću u utrku s količinom goriva koja im je preostala nakon kvalifikacija.

Utrka

Utrka počinje krugom za zagrijavanje, nakon kojeg se bolidi poredaju na startne pozicije koje su osvojili u kvalifikacijama. Ako vozač iz nekog razloga ne krene u krug za zagrijavanje kreće u utrku sa zadnjeg mjesta.

Svjetlosni signali označe početak utrke i utrka može početi. Utrka je duga nešto više od 300 km(osim Monte Carla koji je dugačak 260 km) i ograničena je na dva sata. Za vrijeme utrke vozači ulaze u boks jedan ili više puta na dolijevanje goriva i zamjenu guma.


juventus 0244: komentar modifikovan dana: 2010-03-14, 20:47; prepravljeno ukupno 1 puta

_________________
1992-1995 nikad zaboraviti...
avatar
juventus 0244
MODERATOR
MODERATOR

Birthday : 1990-08-14
Broj postova : 436
Join date : 2009-10-01
Age : 27

Vidi profil korisnika

Na vrh Go down

default Re: Formula 1 2010

Komentar by juventus 0244 on 2010-03-14, 20:46



ALONSO U FERRARIJU KRENUO POBJEDOM

Bivši dvostruki svjetski prvak, Španac Fernando Alonso, pobjednik je prve utrke sezone koja je danas vožena za VN Bahreina. Alonso je slavio ispred svog kolege Felipe Masse i još jednog bivšeg prvaka, Lewisa Hamiltona. Povratnik Michael Schumacher je na kraju završio na sedmom mjestu, dok je najveći tragičar današnje utrke Sebastian Vettel koji je sigurno vodio sve do 15 krugova prije kraja.....

Današnja utrka je svojim većim dijelom uglavnom bila monotona, a pored deset najboljih vozača nakon prvog kruga, mijenjao se u rijetkim slučajevima kada su vozači ulazili u boks zbog promjene guma.

Nakon starta, Vettel je zadržao prvo mjesto, Alonso je ušao ispred Masse, nakon čega su se poredali Rosberg, Hamilton, Schumacher, Webber, Liuzzi i Barrichello. Iza bolida Marka Webbera stvorio se oblak dima, a manji kontakt su imali Robert Kubica i Adrian Sutil. Vettel je bez problema u nastavku utrke držao prvo mjesto, a svoju prednost u odnosu na drugoplasiranog Alonsa je počeo uvečavati nakon 15-tog kruga.

Uskoro su krenuli ulasci u boks. kroz bokseve je Hamilton prošao Rosberga, dok su na stazi najduže ostali Liuzzi i Barrichello, koji su svoj ritam držati koliko je to god moguće, ali su na morali posustati. Tako smo nakon prve serije odlazaka u boks imali poredak Vettel, Alonso, Massa, Hamilton, Rosberg, Schumacher, Button, Webber, Liuzzi, Barrichello. Ništa spektakularno se nije događalo na stazi, ako ne spominjemo manje duele vozača u donjem dijelu poretka ili probleme sa bolidima slabijih ekipa.

A onda su se dva Ferrarija, počela polako približavati vodećem Red Bullu.Alonso je spuštao svoj zaostatak vrebajući pravu priliku za napad koja se ukazala u 35.krugu. Alonso je prošao Vettela na čijem bolidu su se problemi sa ispušnim sistemom. To su iskoristili i Massa i Hamilton i ostalo je samo pitanje da li će do kraja utrke, Massa imati mogučnost za napad na Alonsa. Brazilac nije imao šanse i poredak na vrhu se nije promijenio do kraja utrke. Tek je iza njihov leđa probao nešto napraviti Rosberg, ali je Vettel zadržao četvrto mjesto.

Pored pomenute četvorke, bodove su osvojili Rosberg, Schumacher, Button, Webber, Liuzzi i Barrichello. Prema očekivanju utrku nisu završili vozači HRT-a, Senna i Chandhok koji je odustao već u prvom krugu, a utrku još nisu završili Pedro de la Rosa i Kamui Kobayashi i Sauberu, Glock i di Grasi u Virginu.

Fernando Alonso je nakon duže vremena pobjednik jedne utrke za VN.Posljednji put je Alonso je bio na najvišoj stepenici pobjedničkog postolja u Japanu 2008.godine, a današnja pobjeda je njegova ukupno 22.kruga. Sa ovom pobjedom je sustigao Damona Hilla na 10.mjestu vozača sa najviše ostvarenih pobjeda,dok je prestigao Kimija Raikkonena po broju osvojenih bodova.

Rezultati VN Bahreina:

1.Fernando Alonso (Špa,Ferrari) 1h39:20.396
2.Felipe Massa (Bra,Ferrari) + 16.099
3.Lewis Hamilton (VB,McLaren) + 23.182
4.Sebastien Vettel (Nje,Red Bull) + 38.713
5.Nico Rosberg (Nje,Mercedes GP) + 40.263
6.Michael Schumacher (Nje,Mercedes GP) 44.180
7.Jenson Button (VB,McLaren) + 45.260
8.Mark Webber (Aus,Red Bull) + 46.308
9.Vitantonio Liuzzi (Ita,Force India) + 53.089
10.Rubens Barrichello (Bra,Williams) + 1:02.400
11.Robert Kubica (Pol,Renault) + 1:09.093
12.Adrian Sutil (Nje,Force India) + 1:22.958
13.Jaime Alguersuari (Špa,Toro Rosso) + 1:32.656
14.Nico Hülkenberg (Nje,Williams) + 1 krug
15.Heikki Kovalainen (Fin,Lotus) + 2 kruga
16.Sebastien Buemi (Švi,Toro Rosso) + 3 kruga
17.Jarno Trulli (Ita,Lotus) + 3 kruga

Odustali:

Pedro de la Rosa (Špa,BMW Sauber) 30 krug
Bruno Senna (Bra,HRT) 18
Timo Glock (Nje,Virgin) 17
Vitaly Petrov (Rus,Renault) 14
Kamui Kobayashi (Jap,BMW Sauber) 12
Luca di Grassi (Bra,Virgin) 3
Karun Chandhok (Ind,HRT) 2

Ukupni poredak:

1.Fernando Alonso (Špa,Ferrari) 25
2.Felipe Massa (Bra,Ferrari) 18
3.Lewis Hamilton (VB,McLaren) 15
4.Sebastien Vettel (Nje,Red Bull) 12
5.Nico Rosberg (Nje,Mercedes GP) 10
6.Michael Schumacher (Nje,Mercedes GP) 8
7.Jenson Button (VB,McLaren) 6
8.Mark Webber (Aus,Red Bull) 4
9.Vitantonio Liuzzi (Ita,Force India) 2
10.Rubens Barrichello (Bra,Williams) 1

Poredak konstruktora:
1.Ferrari 43
2.Mclaren Mercedes 21
3.Mercedes 18

sportsport.ba

_________________
1992-1995 nikad zaboraviti...
avatar
juventus 0244
MODERATOR
MODERATOR

Birthday : 1990-08-14
Broj postova : 436
Join date : 2009-10-01
Age : 27

Vidi profil korisnika

Na vrh Go down

default Re: Formula 1 2010

Komentar by juventus 0244 on 2010-03-29, 01:40



BUTTON PRVI KROZ ALBERT PARK

Aktuelni svjetski prvak, Jenson Button pobjednik je utrke za VN Australije koja se jutros vozila u Albert Parku. Button je do svoje osme pobjede u karijeri stigao kao vozač McLarena ispred Roberta Kubice u Renaultu i Felipea Masse u Ferrariju.
Ovo je konačni rasplet odlične utrke u Melbourneu, gdje su opet najveći tragičari bili vozači Red Bulla, Sebastian Vettel i Mark Webber odnosno bivši svjetski prvak u McLarenu, Lewis Hamilton.
Vremenski uslovi u kojima su se mijenjali kiša i sunce tokom prva dva dana vikenda, nagovještavali su velika uzbuđenja na stazi, a konačna potvrda da će ovo biti jedna sasvim drugačija utrka u odnosu na VN Bahreina stigla je sat vremena prije starta utrka, kada je počela padati kiša. Sve ekipe su se odlučile za kišne gume, iako se do samg starta staza poprilično isušila.

Na startu se u prvom zavoju izvrtio Alonso nakon dodira sa Scumacherom, a Kobayashi je nakon udarca u zaštitnu ogradu par zavoja kasnije naletio na Hulkenberga. Svoj nastup u prvom krugu je završio i Buemi, dok Trulli nije niti startao. Nakon prvog kruga Vettel je vodio, Massa je bio drugi a onda su slijedili Webber, Kubica, Rosberg, Button, Hamilton, Sutil, Barrichello i Petrov.
Safety Car je ostao na stazi četiri krug, a već nakon toga Hamilton pretekao Buttona, Webber je ispred Masse, dok se Kubica odbranio od Rosberga.


Samo dva kruga kasnije, Button ide u boks, uzima gume za suho, što je mnoge u tom trenutku ostavilo u nedoumici, međutim kasnije će se pokazati kako je Britanac iz kocke najviše profitirao.I dok je Jenson plesao po stazi, uskoro su svi bili u boksevima, mijenjali su gume. Nakon bokseva Vettel je ostao prvi, Button je došao na drugo mjesto, Kubica je već treći. Iza njih su Rosberg, Massa, Webber i Hamilton.

Kiša je ponovo počela padati u 15.krugu, ali tek onako '' sitno'' pa vozači ostaju na gumama za suho. U takvoj situaciji imamo okršaj u ciljnoj ravnini, Webber i Massa prolaze Hamiltona, Webber je za kratko izletio, Massa je vratio svoju poziciju u odnosu na Hamiltona. Ova tri vozača uz Fernanda Alonsa su ponovo u glavnim ulogama sedam krugova kasnije kada Hamilton prestiže Massu, a Webber Alonsa. Sebastian Vettel u prvom dijelu utrke bez problema držao prvo mjesto, sve do 27.kruga kada prilikom kočenja izlazi sa staze i odustaje. Još jedna loš završetak za vozača koji je startao drugu utrku zaredom sa prve pozicije.

Novi ulasci u boks su krenuli na polovini utrke, Button je vodeći, Kubica je drugi Massa, Alonso, Hamilton i Webber vode veliku borbu. Borbu koja će kuluminirati dva kruga prije kraja kada Hamilton proba proći Alonsa, a Britanca je pokupio Webber i obojica su van staze. Jesu se vratili, ali prekasno.Dva kruga kasnije, John Travolta je mahnuo zastavom u cilju, Button je podigao ruku, u McLarenu su ipak mogli odahnuti. Bodove su danas još osvojili Alonso, Rosberg, Hamilton, Liuzzzi, Barrichello, Webber i Schumacher, dok je pet bolida završilo van staze prije kraja utrke.

Rezultati VN Australije:
1.Jenson Button (VB,McLaren) - 58 krugova
2.Robert Kubica (Polj,Renault) + 12.0 sek
3.Felipe Massa (Bra,Ferrari) + 14.4 sek
4.Fernando Alonso (Špa,Ferrari) + 16.3 sek
5.Nico Rosberg (Nje,Mercedes GP) + 16.6 sek
6.Lewis Hamilton (VB,McLaren) + 29.8 sek
7.Vitantonio Liuzzi (Ita,Force India) + 59.8 sek
8.Rubens Barrichello (Bra,Williams) + 60.5 sek
9.Mark Webber (Aus,Red Bull) + 67.3 sek
10.Michael Schumacher (Nje,Mercedes GP) + 69.3 sek
11.Jaime Alguersuari (Špa,Toro Rosso) + 71.3 sek
12.Pedro de la Rosa (Špa,BMW Sauber) + 74.0 sek
13.Heikki Kovalainen (Fin,Lotus) + 2 kruga
14.Karun Chandhok (Ind,HRT) + 5 krugova


Odustali:
Timo Glock (Nje,Virgin) 41 krug
Luca di Grassi (Bra,Virgin) 26 krug
S. Vettel (Nje,Red Bull) 25 krug
Adrian Sutil (Nje,Force India) 12 krug
Vitaly Petrov (Rus,Renault) 10 krug
Bruno Senna (Bra,HRT) 5 krug
Sebastien Buemi (Švi,Toro Rosso) 1 krug
Kamui Kobayashi (Jap,BMW Sauber) 1 krug
Nico Hülkenberg (Nje,Williams) 1 krug
Jarno Trulli (Ita,Lotus) 1.krug 1 krug


Ukupni poredak:
1.Fernando Alonso (Špa,Ferrari) 37
2.Felipe Massa (Bra,Ferrari) 33
3.Jenson Button (VB,McLaren) 31
4.Lewis Hamilton (VB,McLaren) 23
5.Nico Rosberg (Nje,Mercedes GP) 20


Ukupni poredak konstruktora:
1.Ferrari 70
2.McLaren 54
3.Mercedes 29

sportsport.ba

_________________
1992-1995 nikad zaboraviti...
avatar
juventus 0244
MODERATOR
MODERATOR

Birthday : 1990-08-14
Broj postova : 436
Join date : 2009-10-01
Age : 27

Vidi profil korisnika

Na vrh Go down

default Re: Formula 1 2010

Komentar by juventus 0244 on 2010-04-19, 01:10



BUTTON SLAVIO U KINI


Vozač McLaren Mercedesa, aktuelni svjetski prvak Jenson Button, pobjednik je današnje utrke za VN Kine koja se vozila u Šangaju. Button je do druge ovosezonske pobjede stigao ispred timskog kolege Lewisa Hamiltona i vozača Mercedesa Nice Rosberga. Drugo mjesto Lewisa Hamiltona još uvijek nije zvanično jer FIA istražuje njegov duel u boksu sa Sebastianom Vettelom.
U izuzetno zanimljivoj utrci koja se većimn dijelom vozila na mokroj stazi, u kojoj je Safety Car dva puta izlazio na stazu, svjetski prvak je odradio svoj posao. Uz dva vozača McLarena i jednog Mercedesa, bodove su osvojili Fernando Alonso, Robert Kubica, Sebastian Vettel, Vitaly Petrov, Mark Webber, Felipe Massa te Michael Schumacher...

Ljubitelji Formule 1 još jednom su mogli uživati u sjajnoj i zanimljivoj utrci koja je ove nedelje vožena za VN Kine. Već i prije početka su se uzbuđenja mogla ''namirisati'' jer je bilo izvjesno da će tokom utrke pasti kiša.

Na startu je u centru pažnje Fernando Alonso koji prolazi Sebastiana Vettela i Marka Webbera koji je ipak ispred svog timskog kolege. Na začelju je došlo do gužve, Liuzzi je sve zakuhao, pa je Safety Car na stazi što većina koristi kako bi obavila promjene guma u boksu. Usporeni snimak starta je pokazao kao je Fernando Alonso za trenutak prerano. u optšoj konfuziji na stazi i u boksevima mijenjao se poredak, pa nakon pet krugova u vodstvu je Rosberg, ispred Buttona, Kubice, Alonsa, Sutila. U tim trenucima su skoro sve ekipe bile u dileme sa kojim gumama krenuti u nastavak utrke, pa su mijenjali u kratkom periodu neki i dva puta. Samo pet vozača ne ide u boks, Rosberg, Button, Kubica, Petrov se drže na čelu, ali nisu ulazili u boks. U tom periodu se dogodio sporni trenutak kada imamo duel između Lewisa Hamiltona i Sebastiena Vettela, ali i gomilu duela na stazi koje je skoro teško i nabrojati. Nova serija ulazaka u boks je krenula u dvadesetom krugu, jer je kiša pada sve jače. Safety Car se drugi put pojavio na stazi u 22.krugu, u 24 krugu Alonso je prestigao Massu na ulasku u boks.

U 26.krugu Safety Car se povlači sa staze, nakon čega na scenu stupa Lewis Hamilton koji prolazi Scumachera, dok je u vodstvu Button ispred Rosberga, Kubice i Petrova. Schumacher je u velikim problemima, Alonso i Vettel su prebrzi, baš i kao i Hamilton za Kubicu. Neiskusni Petrov se izvrtio na stazi, poklon naravno koriste u 33.krugu Alonso i Vettel. Nakon nove serije odlazaka u boks, dvadeset krugova prije kraja Button je preuzeo vodstvo ispred Hamiltona i Rosberga i taj poredak se do kraja utrke neće mijenjati.

Najviše problema u finišu imaju mark Webber i Michael Schumacher, a veliki posao u završnici pravi novajlija Vitaly Petrov koji se na kraju probija na sedmo mjesto. Alonso je četvrti, Kubica peti, a veliki gubitnik Vettel tek šesti. Ni drugi Red Bull nije prošao ništa bolje, Webber je osmi, a Massa je bolji od Schumachera na devetom mjestu.

Jenson Button je još jednom ove sezone pokazao kako zna prije svega čuvati gume, ali i odlično voziti jer je stigao do pobjede u situaciji kada njegov McLaren nije tako brz kao recimo bolid Red Bulla ili Ferrarija. Ovo je njegova deveta pobjeda u karijeri, ujedno prvi je vizač koji je u ovoj sezoni dva puta prvi prošao ciljem.

Rezultati VN Kine:
1.Jenson Button (VB,McLaren) 1:44:42.163
2.Lewis Hamilton (VB,McLaren) + 1.530
3.Nico Rosberg (Nje,Mercedes) + 9.484
4.Fernando Alonso (Špa,Ferrari) + 11.869
5.Robert Kubica (Pol,Renault) + 22.213
6.Sebastian Vettel (Nje,Red Bull) + 33.310
7.Vitaly Petrov (Rus,Renault) + 47.600
8.Mark Webber (Aus,Red Bull) + 52.172
9.Felipe Massa (Bra,Ferrari) + 57.796
10.Michael Schumacher (Nje,Mercedes) + 1:01.749
11.Adrian Sutil (Nje,Force India) + 1:02.874
12.Rubens Barrichello (Bra,Williams) + 1:03.665
13.Jaime Alguersuari (Špa,Toro Rosso) + 1:11.416
14.Heikki Kovalainen (Fin,Lotus) + 1 krug
15.Nico Hülkenberg (Nje,Williams) + 1 krug
16.Bruno Senna (Bra,HRT)-Cosworth + 2 kruga
17.Karun Chandhok (Ind,HRT)-Cosworth + 4 kruga
Odustali:
Jarno Trulli (Ita,Lotus) 27 krug
Lucas Di Grassi (Bra,Virgin) 9
Pedro De la Rosa (Špa,Sauber) 8
Sebastian Buemi (Švi,Toro Rosso) 1
Kamui Kobayashi (Jap.Sauber) 1
Vitantonio Liuzzi (Ita,Force India) 1
Timo Glock (Nje,Virgin) 1

Ukupni poredak:
1.Jenson Button (VB,McLaren) 60
2.Nico Rosberg (Nje,Mercedes) 50
3.Fernando Alonso (Špa,Ferrari) 49
4.Lewis Hamilton (VB,McLaren) 49
5.Sebastian Vettel (Nje,Red Bull) 45

Poredak konstruktora:
1.McLaren-Mercedes 109
2.Ferrari 90
3.Red Bull-Renault 73

sportsport.ba

_________________
1992-1995 nikad zaboraviti...
avatar
juventus 0244
MODERATOR
MODERATOR

Birthday : 1990-08-14
Broj postova : 436
Join date : 2009-10-01
Age : 27

Vidi profil korisnika

Na vrh Go down

default Re: Formula 1 2010

Komentar by juventus 0244 on 2010-05-16, 23:37

NOVA POBJEDA MARKA WEBBERA


Pobjedom Marka Webbera na VN Monaca završen je drugi vikend zaredom koji je protekao u potpunoj dominaciji vozača Red Bulla. Nakon Barcelone, sve isto se ponovilo na ulicima Monte Carla, pa je Australija dočekala svog pobjednika ponovo nakon 1959.godine i Jacka Brabhama koji je tada slavio vozeči Cooper-Climax. Dominaciju Red Bulla upotpunio je drugoplasirani Sebastian Vettel, dok je treće mjesto pripalo ekipi Renaulta i njihovom vozaču Robertu Kubici.

Safety car je četiri puta izlazio na stazu, 11 vozača je utrku završilo prije kraja, dok je Fernando Alonso na kraju završio kao sedmi iako je startao kao posljednji, iz boksa.

Na startu utrke prije prvog zavoja, Webber je zadržao prvo mjesto, Vettel je završio ispred Kubice, iza Poljaka smo imali Massu, Hamiltona, Barichella, Schumachera.Već tada imamo prvi veći problem na stazi, Nico Hulkenberg je završio u zaštitnoj ogradi tunela, pa je safety car izašao na cestu. U tom periodu, Alonso je otišao do boksa, promijenio je gume, dok je lanjski pobjednik Jenson Button odustao zbog kvara na motoru. Safety car je ostao na stazi šest krugova, nakon čegaje Webber počeo graditi svoju prednost, a monotoniju na vrhu zamijenili smo preticanjem Fernanda Alonsa vozača koji su ispred njega, Di Grassija, Trullija, Glocka, Kovalainena.

U 18.krugu Hamilton ulazi u boks, nakon njega iz kruga u krug i ostali vozači, najkasnije Rosberg. Nakon prvih ulazaka poredak je bio sljedeći. Prvi Webber, pa onda Vettel, Kubica, Massa, Hamilton, Alonso, Schumacher, Rosberg... Relativno nezanimljivu utrku u gornjem dijelu poretka razbijaju vozači, koji uglavnom razbijaju i svoje bolide. U 28.krugu je stradao Barrichello koji ljutito, ali i nesmotreno baca svoj volan na stazu. Safety car je opet tu do 35 kruga nakon čega se skoro pa ništa ne događa. Safety car je ponovo tu nakon malih problema sa stazom, ali niti treći put nakon njegovog povlačenja se ne događa ništa spektakularno.

Finiš utrke donosi sudar Jarna Trullija i Karuna Chandoka na ulasku u posljednji zavoj. Chandok je i dobro prošao s obzirom da je Trulli prešao bukvalno preko njegovog bolida. Safy car je posljednji put završio svoju misiju na kraju utrke, Webber je odvozio posljednjih 100 metara za veliku pobjedu. Vettel je drugi, slijede Kubica, Massa, Hamilton, Schumacher, Alonso, Rosberg, Sutil, Liuzzi. Na kraju je ostala i dilema, je li Schumacher po pravilima pretekao Alonsa nakon odlaska safety cara sa staze.


Rezultati VN Monaca:
1.Mark Webber (Aus,Red Bull) 1:50:00,000
2.Sebastian Vettel (Nje,Red Bull) + 0.400
3.Robert Kubica (Pol,Renault) + 1.600
4.Felipe Massa (Bra,Ferrari) + 2.600
5.Lewis Hamilton (VB,McLaren) + 4.300
6.Michael Schumacher (Nje,Mercedes) + 5.700
7.Fernando Alonso (Špa,Ferrari) + 6.300
8.Nico Rosberg (Nje,Mercedes) + 6.600
9.Adrian Sutil (Nje,Force India) + 6.900
10.Vitantonio Liuzzi (Ita,Force India) + 7.300
11.Sebastian Buemi (Švi,Toro Rosso) + 8.100
12.Jaime Alguersuari (Špa,Toro Rosso) + 9.100
13.Vitaly Petrov (Rus,Renault) + 4 kruga
Odustali:
Karun Chandhok (Ind.HRT) 71 krug
Jrno Trulli (Ita,Lotus) 71
Heikki Kovalainen (Fin,Lotus) 59
Brunp Senna (Bra,HRT) 59
Rubens Barrichello (Bra,Williams) 28
Kamui Kobayashi (Jap,Sauber) 27
Lucas Di Grassi (Bra,Virgin) 26
Timo Glock (Nje,Virgin) 23
Pedro de la Rosa (Špa,Sauber) 22
Jenson Button (VB,McLaren) 3
Nico Hülkenberg (Nje,Williams) 1


Ukupni poredak:
1.Mark Webber (Aus,Red Bull) 78
2.Sebastian Vettel (Nje,Red Bull) 78
3.Fernando Alonso (Špa,Ferrari) 73
4.Jenson Button (VB,McLaren) 70
5.Felipe Massa (Bra,Ferrari) 61


Ukupni poredak konstruktora:
1.Red Bull-Renault 156
2.Ferrari 134
3.McLaren-Mercedes 129

sportsport.ba

_________________
1992-1995 nikad zaboraviti...
avatar
juventus 0244
MODERATOR
MODERATOR

Birthday : 1990-08-14
Broj postova : 436
Join date : 2009-10-01
Age : 27

Vidi profil korisnika

Na vrh Go down

default Re: Formula 1 2010

Komentar by juventus 0244 on 2010-08-30, 03:51

HAMILTON I PO SUHOM I PO MOKROM


Lewis Hamilton pobjednik je zanimljive utrke za VN Belgije koja je danas vožena na stazi Spa Francorchamps. U situacija kada je kiša tema broj, utrka na stazi Spa ne može biti dosadna.

Već na samom startu vozači i njihovi bolidi su se našli u problemima zbog kiše koja je počela padati. Mark Webber je loše startao, pa je svoju priliku iskoristio upravo Hamilton koji je poveo utrku ispred Roberta Kubice i Jensona Buttona.U drugom krugu je došlo do sudara Fernanda Alonsa i Rubensa Barrichella koji za razliku od Španjolca nije mogao nastaviti utrku.

Sigurnosni automobil se na stazi našao dva kruga jer se situacija polako smirivala, možda ponajviše zbog činjenice da je kiša prestala padati.Do 17.kruga gledamo relativno mirnu utrku, a onda se Vettel zabio u Buttona koji mora odustati, što je poražavajuće za njega jer je do tog trenutka bio drugi. Bez obzira na dešavanja iza njegovih leđa, pa i ulaske u boks, Hamilton je držao prvo mjesto, dok je Vettel zbog kazne morao u boks.

Mladi Nijemac će ponovo u boks jer je u 27.krugu jer mu je pukla guma nakon duela sa Liuzzijem. Zanimljivo, Vettel je opet ostao u utrci. Nova uzbuđenja su stigla onog trenutka kada je počela ponovo padati kiša.Hamilton je zamalo završio u zaštitnoj ogradi, Fernando Alonso se okrenuo na stazi, dok je Kubica koji je danas većim dijelom utrke sjajno vozio, promašio svoje mjesto u boksu. Na kraju je safety car nakon nova tri kruga napustio stazu, ali promjena u finišu nije bilo. Lewis Hamilton je prvi, Mark Webber drugi, Robert Kubica treći, a onda slijede Massa, Sutil, Rosberg, Schumacher, Kobayashi, Petrov, Alguersuari.

Rezultati VN Belgije:
1.Lewis Hamilton (VB,McLaren-Mercedes) 1h29m04.268s
2.Mark Webber (Aus,Red Bull-Renault) +1.571
3.Robrt Kubica (Pol,Renault) +3.493
4.Felipe Massa (Bra,Ferrari) +8.264
5.Adrian Sutil (Nje,Force India-Mercedes) +9.094
6.Nico Rosberg (Nje,Mercedes) +12.359
7.Michael Schumacher (Nje,Mercedes) +15.548
8.Kamui Kobayashi (Jap,Sauber-Ferrari) +16.678
9.Vitaly Petrov (Rus,Renault) +23.851
10.Jaime Alguersuari (Špa,Toro Rosso-Ferrari) +29.457
11.vitantonio Liuzzi (Ita,Force India-Mercedes) +34.831
12.Pedro De la Rosa (Špa,Sauber-Ferrari) +36.019
13.Sebastian Buemi (švi,Toro Rosso-Ferrari) +39.895
14.Nico Hulkenberg (Nje,Williams-Cosworth) +1 krug
15.Sebastian Vettel (Nje,Red Bull-Renault) +1 krug
16.Heikk Kovalainen (Fin,Lotus-Cosworth) +1 krug
17.Lucas Di Grassi (Bra,Virgin-Cosworth) +1 krug
18.Timo Glock (Nje,Virgin-Cosworth) +1 krug
19.Jarno Trulli (Ita,Lotus-Cosworth) +1 krug
20.Sakon Yamamoto (Jpn,HRT-Cosworth) +2 krug
Odustali:
Fernando Alonso (Špa,Ferrari) 36 krug
Jenson Button (VB,McLaren-Mercedes) 16
Bruno Senna (Bra,HRT - Cosworth) 6
Rubens Barrichello (Bra,Williams-Cosworth) 1

Ukupni poredak:
Lewis Hamilton (VB,McLaren-Mercedes) 181
Mark Webber (Aus,Red Bull-Renault) 179
Sebastian Vettel (Nje,Red Bull-Renault) 151
Jenson Button (VB,McLaren-Mercedes) 147
Fernando Alonso (Špa,Ferrari) 141

Poredak konstruktora:
1.Red Bull-Renault 330
2.McLaren-Mercedes 329
3.Ferrari 250

sportsport.ba

_________________
1992-1995 nikad zaboraviti...
avatar
juventus 0244
MODERATOR
MODERATOR

Birthday : 1990-08-14
Broj postova : 436
Join date : 2009-10-01
Age : 27

Vidi profil korisnika

Na vrh Go down

default Re: Formula 1 2010

Komentar by juventus 0244 on 2010-09-13, 18:50



Fernando Alonso je danas na stazi u Monzi ostvario treću ovosezonsku pobjedu, ukupno 24.u karijeri.Alonso je završio na postolju pored vozača McLarena Jensona Buttona i timskog kolege Felipea Masse.Mark Webber je preuzeo vodstvo u ukupnom poretku i trenutačno ima pet bodova prednosti ispred Lewisa Hamiltona.

Na samom startu utrke Button je prošao Alonsa, Massa je bio blizu, ali se Španjolac odbranio. Najveći gubitnik prvog kruga ja Lewis Hamilton koji je imao manji duel sa Massom, ali mu je stradao prednji desni točak pa je odustao prije kraja prvog kruga. Na startu je između ostalog profitirao Rosberg koji se probija do četvrtog mjesta, dok je Webber još jednom podbacio na početku pa je krenuo u utrku da devetog mjesta. U nastavku utrke Button je dugo držao prvo mjesto iako je Alonso stalno prijetio. Aktuelni prvak je završio u boksu tek u 37.krugu, a to isto je uradio i Alonso dva kruga kasnije. I dok je Button zapeo u saobraćaju, Alonso se po izlasku iz boksa vratio na prvo mjesto. Probao je Button odmah napasti, ali nije išlo. Fernando Alonso je nastavio brzo voziti i podizati svoju prednost u odnosu na Buttona koji je ostao na dvije i pol sekunde zaostatka.

Tada je postalo jasno da Fernando Alonso teško može u preostalih devet krugova ispustiti svoju prednost. Tako smo do kraja utrke gledali nešto manje uzbuđenje u gornjem dijelu poretka, ali smo zato vidjeli zanimljiv duel Webbera i Hulkenberga iz kojeg je kao pobjednik izašao uporni Australac. Krug prije kraja Sabastian Vettel se odlučio za boksa što je urodilo plodom pa je Vettel završio na četvrtom mjestu dok su se iza poredali Rosberg,Webber, Hülkenberg, Kubica, Schumacher i Barrichello.

Rezultati VN Italije:

1.Fernando Alonso (Špa,Ferrari) 1h 16:24.572
2.Jenson Button (VB,McLaren) + 2.938
3.Felipe Massa (Bra,Ferrari) + 4.223
4.Sebastian Vettel (Nje,Red Bull) + 28.193
5.Nico Rosberg (Nje,Mercedes) + 29.942
6.Mark Webber (Aus,Red Bull) + 31.276
7.Nico Hulkenberg (Nje,Williams) + 32.812
8.Robert Kubica (Pol,Renault) + 34.028
9.Michael Schumacher (Nje,Mercedes) + 44.948
10.Rubens Barrichello (Bra,Williams) + 1:04.200
11.Sebastian Buemi (Švi,Toro Rosso) + 1:05.00
12.Vitantonio Liuzzi (Ita,Force India) + 1:06.100
13.Vitalij Petrov (Rus,Renault) + 1:18.900
14.Pedro de la Rosa (Špa,BMW Sauber) 1 krug
15.Jaime Alguersuari (Špa,Toro Rosso) 1 krug
16.Adrian Sutil (Nje,Force India) 1 krug
17.Timo Glock (Nje,Virgin) 2 kruga
18.Heiki Kovalainen (Fin,Lotus) 2 kruga
19.Sakon Yamamoto (Jap,HRT) 2 kruga
20.Lucas di Grassi (Bra,Virgin) 2 kruga

Odustali:

Lewis Hamilton (VB,McLaren) 1.krug
Kamui Kobayashi (Jap,BMW Sauber) 1krug
Bruno Senna (Bra,HRT) 11 krug
Jarno Trulli (Ita,Lotus) 46 krug

Ukupni poredak:

1.Mark Webber (Aus,Red Bull) 187
2.Lewis Hamilton (VB,McLaren) 182
3.Fernando Alonso (Špa,Ferrari) 166
4.Jenson Button (VB,McLaren) 165
5.Sebastian Vettel (Nje,Red Bull) 163

Poredak konstruktora:
1.Red Bull - Renault 350
2.McLaren - Mercedes 347
3.Ferrari 290

sportsport.ba

_________________
1992-1995 nikad zaboraviti...
avatar
juventus 0244
MODERATOR
MODERATOR

Birthday : 1990-08-14
Broj postova : 436
Join date : 2009-10-01
Age : 27

Vidi profil korisnika

Na vrh Go down

default Re: Formula 1 2010

Komentar by Sponsored content


Sponsored content


Na vrh Go down

Vidi prethodnu temu Vidi sljedeću temu Na vrh


 
Permissions in this forum:
Ne možete odgovoriti na teme ili komentare u ovom forumu